
سلام و عرض ادب فراوان بسیار خرسندم که اولیای گرامی از راه اندازی وبلاگ راضی هستند و بسیار ممنون از تشکر و قدردانی اولیای محترم سوالی مطرح شده درباره آزمون تشخیصیxa0 این آزمون، دوره ای از سال گذشته میباشد و فقط برای شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان عزیزم میباشد و نیازی به تمرین نیست اما خواهشمندم هر روز در منزل دیکته و روان خوانی از کتاب بخوانیم انجام شود. ...
ادامه مطلب
سلام و احترام خدمت اولیای گرامی خدا را شاکرم که اولیای گرامی از روند کلاس و ثبت مطالب در وبلاگ راضی هستند وxa0 خدا را هزاران بار شاکرم که ارتباط لازم و اولیه بین من و فرشته های کوچکم برقرار شدهxa0 و از اولیای گرامی برای مشاهده وبلاگ و ثبت نظرات خود متشکرم و همچنان منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در وبلاگ میباشمxa0...
ادامه مطلب