سلام و عرض ادب فراوان
بسیار خرسندم که اولیای گرامی از راه اندازی وبلاگ راضی هستند و بسیار ممنون از تشکر و قدردانی اولیای محترم
سوالی مطرح شده درباره آزمون تشخیصی
این آزمون، دوره ای از سال گذشته میباشد و فقط برای شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان عزیزم میباشد و نیازی به تمرین نیست
اما خواهشمندم هر روز در منزل دیکته و روان خوانی از کتاب بخوانیم انجام شود.
ما را در سایت تبریک شروع سال تحصیلی جدید دنبال میکنید
برچسب: اطلاعیه تشکر و اعتذار, نویسنده: بازدید: 16