ضمن عرض احترام
برای راه اندازی نرم افزاری بهتر و کاربردی تر ایمیل اولیای گرامی ضروری می باشد
مدرسه ایمیل اکثر اولیای گرامی را داده است ولی بعضی ایمیل ها به نظرم درست نیست و بعضی اولیا ایمیل ندادند
خواهشمندم این موضوع در گروه اولیا اعلام شود و تمامی اولیای گرامی لطف کنند ایمیل خود را در اولین فرصت ( ترجیحا تا روز جمعه )در وبلاگ برای من بنویسند.
با تشکر
ما را در سایت تبریک شروع سال تحصیلی جدید دنبال میکنید
برچسب: درخواست ایمیل برای خودم, نویسنده: بازدید: 27